Brandul de țară al Republicii Moldova, „Pomul Vieții”, împlinește 10 ani. Despre cum a crescut și ne-a promovat - vorbim în cadrul unei conferințe de presă.
Miercuri 20 noiembrie 2024, cu începere la ora 13.00, Ministerul Culturii și IP Oficiul Național al Turismului organizează o conferință de presă pentru a marca 10 ani de la lansarea brandului de țară „Pomul Vieții”.
Conferința va avea loc în Sala de conferințe a Ministerului Culturii, str. Nicolae Iorga 21. Patru specialiști din domeniul turismului, implicați în crearea brandului vor vorbi despre dezvoltarea acestuia, prin ajustări și îmbunătățiri realizate de-a lungul celor 10 ani.
Evenimentul are ca scop să evidențieze succesele brandului de țară pe parcursul celor 10 de ani prin intermediul căruia Republica Moldova a fost promovată ca destinație turistică și cât și culturală.
Amintim că, „Pomul Vieții” a fost lansat oficial în data de 20 noiembrie 2014, de către Agenția Națională a Turismului din Republica Moldova, responsabilă atunci de domeniu. Astfel, în cadrul conferinței va fi prezentată istoria, conceptul și perspectivele de viitor ale brandului de țară.
Vă așteptăm cu drag să celebrăm 10 ani ai Brandului de Țară ,,Pomul Vieții”!